Dag 21 en 22

26 juni 2016 - Zwanenburg, Nederland

Dag 21

Een monsterrit door Duitsland gemaakt, niet alleen qua kilometers maar ook voor wat betreft het weer. Zware regen- en onweersbuien, veel file dus het schoot allemaal niet op.

Het plan was om in de buurt van de Nederlandse grens een camping te zoeken, maar uitgaande van buienradar en de weersvoorspellingen op de radio werd het eindpunt van deze dag steeds weer verder weg gelegd. Uiteindelijk sliepen wij, na een dag van 12 uur reizen, op de oprit bij pa en ma en zij heerlijk weer in hun eigen bedje.

Dag 22

Al heel ,heel ,heel vroeg wakker van alle landende vliegtuigen. Wat mis ik de rust van Noorwegen, de stilte is hier dus echt niet te vinden.

Vandaag de caravan opgeruimd uitgesopt, kleding van papa en ma eruit en alles opnieuw weer ingeruimd.

Noorwegen zit er nu echt op een wat hebben we genoten. Zoveel mooie natuur gezien, zoveel indrukken opgedaan en heel heel veel mooie herinneringen erbij.

Pa en mama, de vakantie was gezellig bedankt.

Nu gaan Sandra en ik nog een paar dagen samen genieten en vertrekken morgen naar de mooie Nederlandse kustkust.

1. Dana:
    26 juni 2016
    Oh horen Chris en ik niet bij dag 22? Pfff haha
  2. André:
    29 juni 2016
    Mooie blog. Schitterende foto's. Zo'n reis blijft je altijd bij!
  3. JH Bezuijen:
    29 juni 2016
    Dank je André, en geweldige vakantie gehad.